life is truly unfairrrr

assalamualaikum , okay .
first skali , mase dkat kantin , #of coz la time rehat kan
aku xnak makan . ntah knape . nthen aku minum jela air neslo
dlam minum2 tuh , ntah mcm mane air aku tumpah n cawan tergolek
tapi , yg aku pelik , aku duduk je macam org kene pukau .
bile aliyah ckap bangun weyh bangun !
baru aku sedar . hurmph , malu gile aku . da la dpan org yang aku admire .
kalo korg , mesty korg malu jugak kan ? haha
lpas tu , aku amik straw nk ltak balik dlam gelas .
terpancut air keluar dari straw tu , kene kat puteh .. sian puteh
sorry tau . x sengaje .. haha
lpastu , hanim pulak kene kain die .. sian hanim . sorry morry tau ;)
n then , ktorg stayback sbb ade pjumpaan plajar islam . aku setiausaha . haha
punye lah payah jd setiausaha drpdjd pngerusi macam hanim ;) cooool je
ktorg main kuiz2 .. n then smbil main tu , aku tulis kat kertas
yg aku nk drop dari jd pengerusi puteri islam . nk kasi kat hanis .
n then , adk aku balas , drop jela . hurmph . aku rase aku da buat kputusan yg tbaik
time tu , hanis tu penyibuk  . die nk tau ape yg aku tulis . nthen , kwan adk
aku , madya , die nk tau ape . die bisik la pelan2 . mmg pelan . aku ngn syimir
pun xdgr . n then , die jerit "kau nak kasi kat aku ?" smbil senyum2 . bukan senyum
dah sbb nmpak gigi . hepi bebeno . aku balas "bagi ape ?" n then die ckap
"xde pape" . #4 ur information , senyuman die x mati2 lagi
pas tu sambil senyum cam tadi , die cakap yg die nak pegi toilet
sambil senyum2 . aku tau la senyum itu sedekah . tapi , in this condition ,
not suitable lah derrr ~ pas tu die blah . aku cakap ngan syimir
yg die dgar ape yg adk aku cakap . die cakap "tu lah . kamu x nmpak die senyum ke ?"
aku ckp "nmpak" . n then , dtgla ckgu puteri islam .syimir cakap
"inilah mase yg sesuai utk kmu cakap" . aku ngangguk je .
mmg die hipokrit . okay , reverse balik sebelum pjumpaan .
die ckp "weyh , ko tlg cari org tuk tolong cikgu  kalo ko x lari merentas desa .
cikgu asyik cari aku je . ko pengerusi . spatutnye , ko yg cikgu cari .
bukan aku . aku menyampah lah . " pastu syimir tanye die ade jawatan pe ?
"aku ahli biase je .. tu yg aku suke tu .. smbil gelak "
what the heckkkkkkkk =='
bile abis pjumpaan plajar islam , aku terus jmpe cikgu tu cakap nk drop .
cikgu tu pulak cakap" kenape ? kputusan da sbulat suara"
aku cakap ade tuisyen stiap hari sbtu .
"kul brape ?" 8.15-11.15
ouh maknenye , nk drop ni sbb mmg kamu x dtg langsong la ni ?
aku cakap x .... hanim back up aku .
tenkiu hanim , kalo xde ko , aku x tau nak buat ape . siyesly , aku terharu ko
buat cam tu . pastu bile da abis jumpe tu , syimir cakap
"kmu x prasan ke cikgu tu perli kamu?" aku cakap perasan .
hanim cakap , sbb tu la aku back up hang .
okay , aku rase cam nk nangis gile2 n mjerit kuat2 kat bantal .
sbb tmpat aku mluahkan persaan dan mlepaskn geram adlh bantal busukku .
siyesly , aku x penah rase terhina mcam ni . cukupla
ini pengalaman yg ptama dan terakhir bgku
sbb aku da x sanggop utk dihina dan dicaci . aku tak kuat .
dan aku juga x sempurna . aku x tau mcam mane nk describe perasaan aku skunk ni .
kacau bilau . aku ni , hina sangat ke dmate korang ?
okay lah takat ni je lah .. assalamualaikum ;)







0 comments:

Powered by Blogger.

About Me

My photo
Call me izzah, i'm 21. Happy scrolling

Followers